dinsdag 7 december 2010

Trend report: PJs

Trend trend? Met dit weer een logisch oorzaak-gevolg gevalletje. Maar toch valt het me op dat ze wel erg veel aanwezig zijn. Van mooie designermerken tot webshops die ze eigenlijk in eerste instantie niet verkopen. Waar ik het over heb? Pyjama's!

In de winter wordt vaak naar een oud t-shirt en een boxer gegrepen. Deze winter mag je echter verder terug grijpen en wel naar de kindertijd. De pyjama is back! Op My-Wardrobe.com zag ik een aantal mooie van Paul Smith staan, maar ook op andere shops vond ik comfortabele varianten. Hier onze picks. Ook geschikt voor een brakke ochtend, middag of avond.


Het bed op de achtergrond is een profine waterbed van Waterbeddenmarkt.nl.

Links
Ochtendjas € 166,80 via My-Wardrobe
Wit t-shirt met V-hals € 29,90 via Wehkamp
Navy broek € 49,90 via Wehkamp
Pantoffels € 39,95 via Zalando

Rechts
Ochtendjas € 114,00 via My-Wardrobe
Zeegroen t-shirt met boxer € 51,92 via Asos
Pyjamabroek € 39,74 via Asos
Pantoffels € 44,95 via Zalando

ClothesMakeMen, grabs you by the clothes.

2 opmerkingen:

  1. van wie is dat been links?? Pyjamabroek doet me denken aan Bjorn borg versie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat been hoort bij een mooi dame, helaas niet verkrijgbaar bij het bed ;). En nu je het zegt, klopt wel een beetje. Maar deze is van Calvin Klein.

    BeantwoordenVerwijderen