woensdag 1 december 2010

Gespot: Vavoom

Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe shops en producten, zodat jullie dat niet hoeven te doen. Gelukkig weten nieuwe shops ons ook steeds vaker te vinden. Zo ontvangen wij regelmatig persberichten. Sommige zijn instant cool, anderen mogen direct door naar de prullenbak. Maar toen wij een bericht van Vavoom ontvingen, riep dat vooral veel nieuwsgierigheid op. Vavoom verkoopt namelijk boxers met zowel voor als achter support.

Om de boxers eens aan een grondige test te onderwerpen mochten wij een exemplaar uitzoeken. Wij kozen model: Feel Good. Wat extra 'feel good' kunnen we wel gebruiken deze koude dagen. En dat is ook precies wat Jan Kessels, oprichter van Vavoom, met zijn collectie wil uitstralen. "Nergens voor nodig om alle pleasure & fun voor minstens 6 maanden in de ijskast te zetten! En daarom komt Vavoom dit najaar ook niet met ‘saai’ grijs, maar juist met een collectie vol vrolijke kleurtjes."


CMM lead developer Tom kreeg de eer om de boxer te testen. De nieuwe dame in zijn leven werd ook gelijk geïntroduceerd in het leven van een CMM'er. Zij mocht assisteren met de review! Het eerste wat mij meeviel, er zit geen opvulling in de boxer. Ik vergeleek het onterecht met een push up BH. Maar het gaat hier om strategisch geplaatste naden voor een optimaal effect. Lees hier de review van Tom & Alexia:

Uiterlijk:
Het design is niet door mijzelf gekozen en ik was blij verrast met hetgeen voor mij gekozen was; blauw met witte strepen (of wit met blauwe strepen?). Als Obelix lang en dun zou zijn dan zou dit zijn ondergoed bij uitstek zijn.

Comfort:
Op het kaartje na, dat snel en kundig verwijderd werd, zit de boxer prima. Doordat het merkje aan de achterkant zit was ik een halve seconde geneigd om 'm achterstevoren aan te doen. Met de boxer eenmaal aan voelde ik wel dat er aan de onderkant van mijn achterwerk een poging werd gedaan om iets te corrigeren en ook vroeg ik me af of de verticale strepen bedoeld waren om de boel visueel in goede banen te leiden.

Effect:
Eerlijk is eerlijk: ik zag weinig verschil. Ik merkte wel dat er iets gelift werd (aan de achterkant welteverstaan), maar dat viel niet dusdanig op. Wellicht komt dat doordat ik een lange dunne spriet ben. Zoveel kont heb ik niet om te corrigeren!

Hun eindcijfer: 8

Conclusie:
Zowel de heer als de dame zijn tevreden over de boxer.

Vandaag is de vernieuwde webshop online gegaan. Dus wil jij ook sexy voor de dag komen? Bestel jouw exemplaar op Vavoom-Underwear.com. De hele maand december gaan de broekjes met 50% korting over de toonbank. Mooi meegenomen en wellicht ook een tof cadeau voor de feestdagen. Meer weten over Vavoom? Volg ze ook op Twitter en/of Facebook.

ClothesMakeMen, grabs you by the clothes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten