vrijdag 10 december 2010

Fleur Fashion Friday #4

Het is weer vrijdagmiddag, dat betekent dat we een nieuwe winnaar van #FFF hebben. Deze keer is de gelukkige @DonJackson19! Hij wint niet alleen mij als personal webshopper, maar ook een super tof vest t.w.v. €99,- van nieuwe shop @FLACQfashion! Bij deze nogmaals gefeliciteerd! Het vest komt jouw kant op.

En dan nu mijn gedeelte van de prijs. Don wilt dit vest Zakelijk, Stylish en Uniek dragen. Uniek moet sowieso al lukken, omdat de webshop natuurlijk nog nieuw is. Je zal niet snel iemand anders ermee zien rondlopen! Dan de rest..

DonJackson19:

Ik heb voor jou twee zakelijke outfits gestyled. De eerste iets casual met een toffe coated jeans. Om het lekker uniek & stylish te doen heb ik het met een opvallende groene bow tie gecombineerd. Je tweede outfit straalt helemaal businessman uit! "I'm not a businessman, I am a business man." Over het stoere vest heb ik gekozen voor een mooie blazer met leren details. Dat extra beetje stylish creƫer je door de sjaal subtiel onder je revers uit te laten steken.

Dan de kleuren die ik jou aanraad: donkerblauw, flessengroen, spierwit, helderrood, zwart en antracietgrijs.

Zakelijk, Stylish en Uniek:

Links
Donkergrijs vest € 99,00 via FLACQ
Overhemd € 23,90 (20 pond) via Topman
Bow tie € 9,56 (8 pond) via Topman
Coated jeans € 109,95 Score
Smart shoes € 76,28 via Asos

Rechts
Donkergrijs vest € 99,00 via FLACQ
Blazer € 160,25 Asos
Overhemd € 23,90 (20 pond) via Topman
Sjaal € 144,00 My-Wardrobe
Stropdas € 9,86 (8 pond) via Topman
Broek € 89,95 via Score
Business schoenen € 199,95 via Zalando

Wil jij ook een tof product scoren en dat ik ook nog eens voor jou persoonlijk het web af speur om dit optimaal te combineren naar jouw wensen? Doe volgende week vrijdag ook mee! Of heb jij een webshop en lijkt het je ook gaaf om met ons samen te werken aan Fleur Fashion Friday, mail ons dan: redactie@clothesmakemen.com.

ClothesMakeMen, grabs you by the clothes.

1 opmerking: