vrijdag 3 december 2010

Fleur Fashion Friday #3

Het is weer vrijdag, dat kan maar één ding betekenen. Ik mag aan één van jullie een persoonlijk mode-advies verloten. Vanochtend kon je weer meedingen via Twitter. Voorgedragen door @digitalie en @RianHagebeuk heeft @SanderBreur gewonnen! Hun wensen? Geen! Vol vertrouwen kreeg ik de vrije teugels om te stylen en dat heb ik gedaan!

Voor:

Geen speciale wensen, dus ik ben lekker los gegaan. Met dit koude weer vind ik een warme winter outfit natuurlijk prioriteit. Ik koos voor een warm en stoer grof gebreid vest met een speciale knoopsluiting. Dit gecombineerd met baggy jeans met smalle pijpen. De tweede outfit heb ik feestelijker gestyled. Het is ten slotte december. Hier koos ik voor een mooi navy colbert. Om het een beetje casual te houden, heb ik hierbij ook een toffe jeans uitgekozen.

Persoonlijke tips voor jou: Draag kleur op kleur met de donkerste kleur buiten. Bij deze outfits is dat een donkergrijs vest met een licht grijs shirt eronder en een navy colbert met een lichtblauw t-shirt eronder. Hierdoor komt je gezicht mooier uit! Kleuren die ik jou aanraad zijn: donker (navy)blauw, bruinen, legergroen, grijs & goud.

Na:

Links
Donker grijs vest € 169,99 via Menatwork
Licht grijs longsleeve € 11,81 (10 pond) via Topman
Donkere jeans € 99,95 via Score
Sneakers € 62,20 via Asos

Rechts
Navy blazer € 105,74 via Asos
Lichtblauw t-shirt met U-hals € 17,50 MannenNu
Jeans € 149,95 via Score
Schoenen € 169,95 via Mc Gregor

Wil jij ook een gratis persoonlijk advies winnen? Dat kan en wel elke vrijdag! Zet hem in de agenda.

ClothesMakeMen, grabs you by the clothes.

5 opmerkingen:

  1. Ghehe, m'n foto is zowaar nuttig geweest zie ik ;) Nu maar snel beter worden Sander zodat je je potentiële nieuwe stijl kan proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind zelf dat colbert echt super mooi, dus indd maar snel beter worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind het ook erg mooi :) Bedankt Fleur!

    BeantwoordenVerwijderen