dinsdag 15 juni 2010

Authenticity: Back to basics

We worden tegenwoordig dood gegooid met reclame en nog mooiere verhalen van deze reclamemakers. En dat zijn we zat! We willen echte verhalen, van echte bedrijven. Ze kunnen ons van alles wijsmaken, maar op internet vinden we het echte verhaal wel. Denk maar aan die bedrijven die het 2 weken op Twitter volhouden “koop” “” “win” “SPAM” “SPAM” “SPAM”. Terwijl we bijvoorbeeld graag mensen en bedrijven met een (persoonlijk) verhaal volgen, zoals @LokalHeroz (als je hem nog niet volgde doen!).

Zo ook met kleding, we willen weer echte spullen, geen nepmerken meer. We pakken weer terug naar de basics uit de jaren ’50, ’60, ’70 en ’80. Nostalgie naar tijden die we niet gekend hebben. De tijd waarin wij mannen kostwinnaar waren en de vrouw perfecte echtgenote en huisvrouw. We grijpen terug naar “the American dream”.


Geblokt overhemd € 39,99 via Clothesmakethe (nieuwe webshop, de naam sprak ons natuurlijk gelijk aan)
T-shirt € 35,00 via Freshcotton
Denim overhemd € 249,99 via Menatwork
Jeans € 109,95 via Label54
Sneakers € 120,00 via Nike

ClothesMakeMen, grabs you by the clothes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten